7 september 2018

Nya hästen

Häst

Bilden kan innehålla: häst, himmel, moln, utomhus och natur
 
Förra veckan kom som sagt en ny häst till stallet. Det är Ida som köpt en connemara som heter Batman. Han verkar snäll och trevlig och passar bra in i stallet med våra lugna valacker. Jag vill helst inte ha in några ston i stallet för tillfället för jag tycker det är så lugnt och skönt med bara grabbar :)
 
Jag hade ju egentligen satt stopp för fler hästar överhuvudtaget nu så nära förlossning och småbarn. Men hade det inte varit för att jag och Ida är så goda vänner hade jag sagt nej.  
 
Idag är jag hemma från jobbet för det nalkas förkylning. Är det inte typiskt? Jag som inte varit sjuk på hela året, blir sjuk NU?! Så jag tänker vila bort sjukan innan den bryter ut påriktigt. I tisdags var jag hos frisören och har klippt av lite slitna toppar. Det blev ingen färgning/blekning den här gången för jag blir lite nojjig för alla kemikalier som jag inte vill att bebben ska exponeras för i onödan. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress