18 oktober 2018

Babygym

Allmänt



Hej hej. 
Det gick jättebra för mig och bebben i tisdags att åka upp till Åsele själva. Han sov i bilen, vi plockade upp Henke innan läkarundersökningen för bärhjälp och bebben var lite grinig under själva läkarundersökningen (läkaren tyckte dock att han var snäll och duktig) och sen så vågade vi oss till och med ta med honom på lunch ute (är så rädd att han ska grina/skrika offentligt).  
 
Innan jag fick barn ville jag inte att barnet skulle bli en stafettpinne mellan mig och Henke och jag ville att han skulle kunna tas med på allt och inte alltid vara hemma. Nu har vi inte haft honom så länge och han är ju så liten, men vi har redan inlett en stafett och märkt hur mycket enklare det är att lämna honom hemma än att bylta på honom kläder och ta med honom. Det ska det bli ändring på! 
 
Igår fick han ett jättefint bebygym av mina föräldrar och han tyckte att det var jätteroligt. Han älskar lilla spegeln och att titta på sig själv. Sen så är han grymt duktig när han ligger på magen och orkar balansera upp huvudet i typ 10 sekunder åt gången. 
  (null) (null)
Idag har vi gått den dagliga promenaden, tvättat, tränat i babygymmet och jag har gjort några övningar från MammaMage appen medan bebben sovit. Nu tittar jag på tredje säsongen av Outlander för andra gången. Såg att premiären för säsong 4 är den 5 november så måste uppdatera mig innan dess :) 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress