16 oktober 2018

Tisdag

Allmänt Häst

 
Idag ska jag och bebben åka bil själva för första gången. Nervöst! Han ska på läkarundersökning och väga och mätas på BVC. Som tur är (för oss) är pappa sjukskriven så han kan hjälpa mig att lyfta babyskyddet ut i bilen, då jag fortfarande inte får lyfta tyngre än bebben. Men om en vecka kan jag successivt börja lyfta tyngre igen. Ska bli skönt att bli mer självständig igen och slippa be om hjälp hela tiden 😊
 
Igårkväll hängde jag i stallet, Classe tömkördes och pysslades om. Han ser så fin ut och jag ser verkligen fram emot att få rida igen. Jag ska föresten prova ge honom linfröolja mot kliandet. Eftersom jag inte kan förstå grundorsaken till kliandet provar jag det här för att lindra för honom. 
 
Ida

😍😍😍😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress