14 juni 2018

100

Graviditet Häst

(null)
Idag är det 100 dagar kvar till BF. Alltså var tar tiden vägen? Snart är bebben här! 

Bilderna ovanför är tagna i vecka 16 och 26 (alltså denna vecka). Jag undrar hur stor jag kommer vara innan bebben bakat färdigt? 

Igår red jag C ett dressyrpass på banan. Ibland känner jag mig så värdelös på att rida pga graviditeten att jag funderar på att skita i allt och bara skritta ut på lång tygel för att inte vara taskig mot Classe. Men så plötsligt glimmar jag till och får till det och så känns det bra i några minuter. Jag har faktiskt väldigt bra ork just nu och behöver inte alls lika många skrittpauser som för någon vecka sedan. Ikväll ska vi ut och busa i skogen och sen hinner jag nog bara rida ett pass till innan han ska släppas på bete på söndag. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress