(null)
Igår fick jag hem ett set med Ventech skydd från Professionals Choice till Classe. Beställde även ett par boots i ballastic nylon. Bootsen var tyvär för små, men skydden satt som ett smäck :) Men jag måste säga att bootsen kändes riktigt bra, både utifrån passform och skyddsynpunkt (väldigt hårda). Jag ska byta dem till en större storlek. 
 
Paketet med skydden låg på bron hemma men jag märkte dem inte förrän efter att jag ridit igår så jag ska prova rida i skydden i helgen. Idag får C antingen vila eller så ska vi hoppa studs, det beror lite på hur jag mår. 
 
Nästa helg kommer Malte för att stå på bete här ett par veckor med C. De får helvila under betet då vi har dem borta på udden, ska bli skönt för både Classe och mig. Jag känner hur mycket sämre jag blivit på att rida. Eftersom jag är så svag i bålpartiet och inte använder benen som jag ska blir jag väldigt ostabil och orytmiskt på hästryggen. Stackars Classe. Tur han är snäll :) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress