11 juni 2018

Mellis

Graviditet

(null)

Jag försöker vara noga med mellanmålen nu under graviditeten och just nu är turkisk yoghurt med hallon och pumpafrön godast 😋 Annars så har jag blivit en riktig mackätare och kan trycka i mig en uppsjö skorpor och bröd på kvällarna. Men jag intalar mig att det är bättre än godis och glass. Haha! 

Förra veckan var jag och tog vattkoppsprov. Jag har inte haft några barnsjukdomar och jag träffade några barn som varit på barnkalas där en fått vattkoppor så därför tyckte min barnmorska att jag skulle provta för att se om jag har några antikroppar. Annars kommer jag att vaccinera mig efter graviditeten. 

Snart är det midsommar. Vad har ni för planer? Om vädret blir bra ska vi åka iväg fredag-lördag. Annars blir vi bara hemma då djuren måste tas hand om 😊

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress