(null)
Man har svårt att förstå att detta är samma kropp, men det är det. Vi har tagit magbilder varje vecka från vecka 10 och här ser ni första bilden från vecka 10 och bilden från vecka 23. Mycket som hänt va? :) Det var vecka 21 som kulan kom på riktigt och nu växer den! Jag har gått upp 7 kg men jag tycker inte att det känns tungt. Ibland känner jag av korsryggen och fogarna, mina PWs blir mer strosiga och jag blir lätt andfådd. Men jag rör på mig så gott jag kan, lever som vanligt och mår riktigt bra :) Även bebben har börjat röra på sig en massa vilket är häftigt. 

Jag går idag in i vecka 25, 60 % av graviditeten har passerat och det är 111 dagar kvar till BF. Imorgon ska vi till barnmorskan och lyssna på bebbens hjärta och börja mäta livmodern. Allt är så spännande och jag både längtar och känner mig lite orolig för vad som komma skall. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress