Ikväll har jag packat inför vår roadtrip nästa vecka. Det tar lite tid för jag måste prova alla kläder innan jag packar det för det som passade förra veckan är inte säkert att det passar nu för magen är i en rejäl tillväxtperiod. 

Samtidigt packar jag BB-väskan och städar bland mina kläder. Men nu är jag klar för ikväll och ska slänga mig en stund i soffan med en bok innan jag lägger mig. 

(null)
Här är lite av det vi köpte till bebben i Övik. Jag är så orolig att vi har för lite kläder så vi köpte en till pyjamas och en supergullig joggingdress 😍 
(null)
Har de senaste kvällarna plockat in jordgubbar från landet. Det ser ut att kunna bli en riktigt fin skörd i år👌 Älskar att bo såhär och bara kunna gå ut i trädgården och plocka på sig godsaker 😋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress