Igår var vi i Övik för att hämta barnvagnen och köpa allt annat som vi saknar till bebben. Vi hittade det mesta. Men vi saknar fortfarande en byrå för bebbens kläder och så lite andra småsaker. Förhoppningvis kan vi köpa det nästa vecka när vi är nere i Gävle/Stockholm. 

(null)



(null)


(null)
(null)

Nu har ungefär halva vecka 30 gått, dvs mindre än 10 veckor kvar till BF! Jag som haft det så bra tidigare har börjat känna av lite krämpor. Känner av ena fogen så jag vaggar fram numera när jag går, jag har svårt att böja mig ner, sockar är en utmaning att ta på sig och jag får ofta restless legs på kvällarna. Värmen är dock hanterbar och jag kan fortfarande rida, men har nu bestämt mig för att det blir skogsridning fortsättningsvis varvat med löshoppning, longering, tömköring och promenader. Jag rider alldeles för dåligt för att det ska vara kul med trimpass på banan. Agnes ska hoppa honom imorgon så det blir jättebra 😊
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress