13 juli 2018

Åka bort

Allmänt

På måndag åker vi ned till Gävle och Henkes syrra med familj. De köpte hus förra året som vi inte hunnit se än så vi ska hänga med dem några dagar innan vi åker vidare ned till Stockholm och syrran med familj. Vi har egentligen inga direkta planer. Jag vet inte hur mycket jag kommer orka gå omkring så det blir nog ingen shopping på stan (Henke är överlycklig). Mittemot syrrans lägenhet ligger Babyproffsen så det passar jättebra eftersom det är enda affären som vi tänkt gå på :P 
 
Medan vi är borta tar Ida, Agnes och pappa hand om hästarna, Skrot får bo hos mina föräldrar, Kissan, hönorna och getterna tar mamma och pappa hand om. Det är så bra att vi alltid får hjälp med alla djuren när vi åker bort, det är så tacksamt eftersom man annars är så bunden. 
 
Det här blir sista gången jag åker iväg någon längre tur innan BF. Sen blir det till att hålla sig hemikring för min del.  Jag vill inte riskera att behöva föda utsocknes ;) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress