2 januari 2018

Gott Nytt År

Allmänt

2018 hörni! Hoppas ni hade ett fint nyårsfirande. Vi åt god trerätters middag hemma hos oss med vänner. Vi spelade spel, lekte lekar och surrade till kl 4:30! På tolvslaget tände vi ballonger och tittade på grannarnas fyrverkerier. Jag tittade till hästarna efteråt och allt var lugnt i stallet. Jag har aldrig upplevt att nyår är ngt problem för mina hästar, nu bor vi ju inte där det smäller så mycket så vi kanske är förskonade pga det? 

Igår var vi väldigt trötta och låg i soffan hela dagen och tittade på serier. C fick en oplanerad vilodag för min energi var verkligen slut. Ikväll ska vi slänga ut granen och städa. Sen ska Classe ridas :) 

Har ni några nyårslöften? Jag har inga direkta löften som ska hållas men tanken är att jag ska jobba för en bättre ekonomi, spara mer, köpa mindre och komma igång ordentligt med mitt pensionspar. Jag tycker att det är så roligt att handla, speciellt saker till hästarna. Men jag har väldigt mycket saker till dem och mycket används väldigt sällan så det är bättre att nöta ut det jag har än att köpa nytt, bara för att det är i en fin färg som jag inte har exempelvis. 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress