6 augusti 2018

Slut på semester

Allmänt

Så var årets semester slut för min del. Jag känner mig nöjd och det känns faktiskt välkommet med en vardag. Mina sista vardagsveckor innan en ny fas i livet börjar! 

Jag har den sista veckan på semestern mest vilat, kollat på serier, packat klart förlossningsväskan och tvättat lite mer bebiskläder, dvs tagit det väldigt väldigt lugnt. Jag har också beställt lite grejer som jag kommer behöva framöver. Får passa på innan min ekonomi är i botten 😉 

(null)


Veckans planer är att jobba så mycket som jag orkar, motionera C, hovslagaren kommer på fredag, pärlsponten till tvättstugan ska komma i veckan (försenat fleeeeera veckor nu...) och så måste jag beställa en blandare till tvättstugan. Vill gärna hitta en som är som en liten dusch men har inte lyckats ännu :/
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress