(null)
Nu är jag i vecka 34, det är bara 45 dagar kvar till BF och om bara 1 månad är bebben färdigbakad och kan komma närsomhelst!! Det har gått bra att jobba i veckan. Jag har försökt gå lite tidigare varje dag för att beta av flexkontot innan jag går på föräldraledighet. Jag får lite ont i ryggen och pirr i benen på eftermiddagarna, men annars går det bra. Många tycker att jag är galen som ska jobba fram till 1 vecka innan BF, men så länge som jag känner att det går bra att jobba kommer jag att göra det. Skulle det kännas tungt kommer jag inte jobba så länge som jag tänkt. Idag tog jag sista vattenprovet ute i skogen, och det gick alla tiders. Det tar lite tid att gå och sådär men jag har larm när jag är ute och mina kollegor vet var jag är så jag är inte orolig och det är det viktigaste.
 
Kvällarna efter jobbet är lugna och jag vilar mycket. Ida har ridit C åt mig så jag har kunnat ta det väldigt chill. Ikväll ska jag longera honom över studs men nu började det regna ganska rejält bara, men det hinner kanske lätta innan jag tagit mig ut i stallet och mockat osv. 
 
Jag packade ju klart BB-väskan förra veckan och nu kan jag inte sluta dubbelkolla den och varje gång får jag ångest. Har jag packat rätt? Har vi med oss allt? Har vi rätt kläder med oss? Behövs en overall i bilen hem? Har jag allt jag behöver? Henke tar det inte så allvarligt då han menar att vi kan köpa nytt om vi glömt något. Men tänk om jag behöver något jättemkt mitt i natten? Då är ju ingenting öppet! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress