Idag efter att vi tömt släpvagnen med skräp på ÅVCn så var vi iväg till färghandeln och beställde golvmattan till tvättstugan. Vi har mattan redan nästa vecka så det är snabba ryck. Imorgon så hoppas jag att vi hinner förbi byggaffärn för att köpa repgips till väggarna. Fast jag kommer på nu att vi inte mätt hur mycket vi behöver än... Hm, blir till att köpa repgips på torsdag istället.. 
 
Ikväll har jag rastat C, eller kanske mer han som rastat mig. Han är som en duracell-kanin och jag har ingen aning om var han får sin energi ifrån. Han är svår emellanåt då energin hellre går till att titta på snöklumpar och sånt än arbete. Men när jag väl har honom med mig är han så rolig och fin. Idag galoppjobbade vi en hel del efter vägen (som vanligt), och samlade ihop den, red skänkelvikning, byte, skänkelvikning, byte, osv. Jag får inte hålla på för länge med den övningen för han blir tillslut väldigt studsig och förekommer mig genom att gissa var jag vill ha bytet istället för att vänta. Men i det stora hela var han fin idag.
 
 
Bild från i helgen när Skrot hjälper till att halma för getterna ;) Första katten jag har haft som man kan köra runt i en skottkärra. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress