27 december 2017

2017

Allmänt

Ännu ett år till ända och 2017 har varit ett bra år även fast det egentligen inte hänt så mycket extraordinärt. Men jag gillar vardag och hemmalivet väldigt mycket så för mig är det ingenting negativt. Det som har hänt är att vi skaffade en liten Skrot i januari, C stod pga av skadan till mars, i juni åkte vi till Kroatien en vecka och jag köpte en till häst, sommarprojekten här hemma bestod av att fixa grusgång, måla på huset (bara två sidor kvar nu :D) och bygga vindskydd till hästarna. Under hösten byggdes stallet om... igen...
 
 
2018 vill jag också åka på en tripp, om det blir utomlands är oklart, jag är sugen på att bila till Nordkap :) Hemma vill jag göra om tvättstugan (började ju riva för sisådär 2 år sedan), måla en sida av huset, fortsätta göra grusgångar och anlägga en ny rabatt. Drömmen hade varit ett växthus och ett spabad, men det är inte riktigt prio just nu. I stallet hoppas jag att vi ska få till en spolspilta i sommar. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress