Döm av min förvåning när budbilen ringde idag och sa att inredningen skulle levereras i eftermiddag. Jag som inte väntade den förrän i slutet av månaden. Men det känns bra. Nu har den kommit, fönstren ligger i garaget och väntar på att sättas på plats, belysningen likaså och grejer till avloppet är hemma + att pappa var iväg och hämtade allt sånt där som inte jag begriper mig på i helgen (skivor, reglar och sånt). Så nu känns det som att jag inte kan förbereda så mkt mer. Jo ventilation måste jag beställa och färg. 
 
Avloppet, eller golvbrunnen, är en markränna på ca 2 m som ska placeras i kanten på spolspiltan, hatar spolspiltor med stort galler i mitten, känns som att det är stor risk för att hästarna kan fastna. Men jag har ingen aning om de gör det. Nåja till det ska ett sandfång kopplas till då det mesta man spolar är leriga hästben så risken för stopp känns överhängande. Men med sandfånget hoppas jag att vi slipper det :) 
Anonym

Åh va kul!! Det ska bli häftigt att se slutresultatet 😀

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress