28 september 2015

Måndag

Allmänt

 Ja efter spektaklet med blodmånen och några minuters sömn till kickade vi igång dagen. Jag startade den på hästryggen och gjorde klart allt i stallet innan jobbet. Efter jobbet hälsade jag på mormor en sväng innan jag åkte till en utav mina kollergor för surströmmingsmiddag. Och hör och häpna så åt jag min första surströmming. Eller en tesked av den med massa potatis, lök, gräddfil och tomater. Smakade inte dåligt så kan nog kanske våga mig prova på liiite till nästa gång :P
 
Sedan hämtade jag hem ett släp till Ida och sedan var det bara in med hästarna, gå ut med soptunnan, fylla pellets i kaminen och släppa in katten som tyckte att jag varit borta alldeles för länge. Nu ligger jag i sängen och känner mig rätt nöjd för idag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress