26 juli 2015

Internetshopping

Allmänt


Vi har tillbringat större delen av dagen inne eftersom regnet öser ned. Så det blev en soffdag framför serier, hämtat inspiration till kommande projekt och det farligaste av allt - shopping. Det är alldeles för enkelt att handla på nätet, haha. Men vi behövde nya sängkläder och kuddar och sen så var det ju den där toalettstolen... Jomen vi har faktiskt bakat knäckebröd också. Jag har dragit mig lite för det eftersom jag fått för mig att det ska vara svårt, men det var det inte alls. Blanda ihop grejerna och in i ugnen i två omgångar, plätt lätt!
 
Nu är min semestervecka slut och imorgon börjar både jag och Henke att jobba igen. Jag jobbar ju bara en vecka och är ledig igen sedan i två veckor men Henke den stackaren har ju varit ledig tre veckor nu. Nåja, känns rätt bra att jobba faktiskt när man kollar väderleksrapporten. Vi har mest projekt ute och vill inte påbörja något nytt inne (annat än badrummet som pappa chefar i) så såna här regndagar blir lite överflödiga om det blir flera i rad. Någon går ju bra för slappa är ju inte fy skam det heller :)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress