Det börjar närma sig min 25-års dag. Just nu vill jag bara att C ska bli bra igen och att han får fortsätta vara frisk, samma sak med Kissan. Det står högst upp på min önskelista.
 
C var inte lika pigg ikväll, han hade lite förhöjd temp men svullnaden i benet går ned. Ena såret ser riktigt fint ut, men det andra vill inte riktigt gå ihop lika bra. Injiceringen av penicillinet går som bara hejsan, Ida sprutar honom eftersom jag blir så nervös. C tycker att det är helt okej, bara han får hålla koll på att han blir stucken. Värre är det med Finadynet. Jag tycker det funkar bäst att spruta direkt i munnen (uppblandat med vatten då) för att han ska få i sig det. Men han kniper allt han kan med läpparna och vill absolut inte ha. Men tillslut så. Jag hoppas han är piggare imorgon annars får jag ringa veterinären igen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress