Hejsan, 
 
Igår var vi till Junsele på djurparken med Elsa. Sen hängde jag i soffan framför serier tills på kvällen då jag tog C ut på en tur med galoppintervaller. Det var lite jobbigt för ryggen att stå länge i tvåpunktsits men annars gick det väldigt bra. Det är skönt att röra på sig :) Men nu börjar jag fundera på hur lång tid efter förlossningen man ska vänta med att rida. Någon som har erfarenheter? Berätta gärna i så fall. På 1177 rekommenderar man att vänta i 3 månader. Känns aslänge! Andra säger att man ska vänta till efterkontrollen. Medan vissa verkar vara uppe i sadeln efter redan 2 veckor. Det känns spontant lite tidigt och jag vill inte riskera komplikationer bara för att snabbt komma upp i sadeln igen. Så bråttom har jag inte. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress