30 april 2017

Valborg

Allmänt

Godmorgon! Idag är det sista april, Valborg och det betyder ju att det är maj imorgon, MAJ!? Seriöst, vi har haft en sån lång, kall och trist vårvinter att det känns helt overkligt med en riktig vårmånad runt hörnet. Igår snöade det liksom större delen av dagen och idag visar tempen 0,5 plus. Alltså det är inte kul. Men inget att göra åt i vanlig ordning... 
 
I helgen är Henke på crossträning i Ånge och kommer inte hem förrän imorgonså jag är gräsänka. Idag är planen att åka till ridhus med C för att longera och ikväll ska jag och Ida beställa hem thaimat :)
 
Fortsätter min följetång med att leta en ny sommarjacka att ha i stallet. Har haft hemma några stycken och ingen har passat eller känts bra. Har kollat runt i stan, på hästsidor och "vanliga" sidor och inget känns riktigt bra till ett rimligt pris. Usch. Har lagt en sista beställning nu och är inte den jackan bra ger jag nog upp och får rida i min dunjacka i sommar 😤
 
Slutgnällt för idag! Hoppas ni får en fin Valborg 🔥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress