Nu har vi mätat ordentligt i stallet, valt tillverkare och funderat fram och tillbaka så nu är det äntligen klart för beställning av boxinredning. Jag har gjort lite justeringar sedan offerten jag fick i februari så nu har jag fått en ny och godkänt den. Så spännande! Känns lite pirrigt att investera i något så dyrt med pengar som tagit lång tid att spara ihop, men förhoppningsvis är det enda gången under min tid här på gården som stallet kommer genomgå en sådan renovering som det kommer bli i år. 
 
I slutet av maj har jag inredningen hemma och nu kommer nästa nöt som ska knäckas - fönster! Det är så mycket val man ska göra och jämförelser mellan olika leverantörer att det snurrar ordentligt i skallen nu vill jag lova.
 
Bilden kommer från www.lrs.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress