8 september 2018

Lördag

Allmänt Häst

Godmorgon! 
Här har Henke precis åkt ut i älgskogen. Han tog jägarexamen i våras och idag blir hans första jaktdag. Som ett barn på julafton ;) 
 
På min agenda står det att skjutsa Maja och Classe på hoppträning idag. Ska bli jätteroligt! Jag är så himla glad att det löste sig så bra med medryttare till Classe. Även fast det inte är hela världen om han skulle ha stått så vet jag hur jag själv funkar. Trots gravidkrämpor skulle jag ha tvingat mig ut med honom ändå 5 dgr i veckan. Nu aktiverar jag honom 2-3 dagar i veckan och det passar mig och min kropp utmärkt för tillfället :) Sen så får han gå mycket mer varierat när någon rider honom. Jag går antingen korta promenader eller longerar honom. 
 
Nu hoppas jag att Classe sköter sig idag. Han har inte varit med på träning sedan i februari och inte åkt hemifrån sedan i maj... 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress