22 september 2018

BF

Graviditet

(null)
Jaha då var den beräknade födelsedagen här och ingen bebis i sikte :/. Alltså den här väntan är inget kul. Nu är jag orolig att bebisen ska hunnit bli jättestor innan den kommer ut.  

Jag börjar tro att naturen räknat ut att vi ska vara så döless på att vara gravida innan slutet så att alla mödrar längtar till förlossningen istället för att vara rädda/gruva sig. Jag vill bara ha detta överstökat NU så jag får tillbaka min kropp och äntligen får träffa bebben. 

Men nu ligger iaf Kissan och värmer upp spjälsängen medan vi väntar. Vi har varit benhårda med att inga katter får vara i spjälsängen men nu har jag gett upp hoppet på bebis så då kan de lika gärna få vara där... Iaf Kissan som är lite mer noga med hygienen än Skrot. 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress