Rubriksättningen gjorde jag för flera månader sedan, innan jag bestämt mig för att sälja Donna. Jag hade bestämt mig för att betäcka henne för att få en liten fölis nästa år. Men nu blir det en annan bebis här istället :D
 
(null)
 
Med anledning av det så såldes Donna och jag kommer inte heller vilja ha in fler inackorderingar i stallet utan nu vill jag ha det lugnt, skönt och smidigt här hemma. Ida sålde Gulis förra veckan så nu står bara två hästar kvar i stallet plus getterna då och just nu känns det helt lagom. Även fast jag måste erkänna att det kliar otroligt mycket i fingrarna efter att köpa en vit liten welshponny till bebben ;) 
 
Det här känns sjukt spännande. En ny tid i livet börjar! Jag blir dock ledsen när jag ser så många hästtjejer runt omkring som slutar med hästarna när de skaffar barn. Jag hoppas verkligen att jag kan få ihop det med Classe och att jag kan fortsätta med det som jag tycker är så himla roligt, det är ju trots allt en stor del av den jag är. 
 
(null)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress