Och så var vi inne i tredje och sista trimestern! Jag har under min graviditet mått väldigt bra och ska nog vara tacksam för det om man hör vilka problem andra har, som att inte få behålla maten på flera månader, konstant trötthet eller inte kunna röra på sig pga foglossningar. Jag kan känna av ländryggen lite när jag går promenader så därför cyklar jag hellre. Men annars mår jag fin fint. Trots nästan 10+ på vågen känner jag mig inte heller tung eller otymplig när jag rör mig. Nu har jag dock börja bumpa in magen i lite allt möjligt eftersom jag inte är van att ha något som sticker ut så mycket där fram och så känner jag av revbenen. 

Sen måste jag bara visa hur mysigt bebben fick det! Jag vill typ sova där 😍 Jag blev supernöjd! Det saknas dock madrass, täcke och kudde men det ska vi fixa när vi ska hämta barnvagnen 😊
(null)

(null)

(null)

 
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress