Det här med kläder till bebben tycker jag känns svårt. Vilken storlek ska man ha? Vilken typ av kläder ska man ha? Hur mycket kläder av varje storlek ska man ha? 
 
Alla säger att man inte ska köpa så mycket då man får mycket i present och att de växer så snabbt. Men tänk om man inte får något i present och att bebben är en riktig skitgris så att det går åt typ 5 ombyten per dag 😂
 
Än så länge har vi köpt några set med body och byxa och pyjamasar i storlek 50 och 56. Sen har vi fått en massa begat från Henkes syrra vilket var superbra! Men jag tror vi behöver några fler set för att jag ska kunna känna mig lugn. Jag har redan börjat fundera på att packa förlossningsväskan och tvätta upp de kläder vi har hemma just nu... Haha, det kommer bli en lååång väntan ;) 
(null)
 
Jag har hittat en ulloverall från Nøstebarn som jag vill att bebben ska ha, men den väntar jag med att beställa tills bebben kommer då jag vet vilken storlek den ska ha :) 
 
Några andra grejer som jag ska kika på när vi åker till stan för att hämta barnvagnen är detta från PoP. 
 
(null)
Sparkdräkt 
(null)
Mellanlager i ull
(null)
Omlottbody
 
Sen tycker jag Adidas set för bebisar är såå gulliga. De är ruskigt dyra dock... 
(null)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress