REGNET! 

Jag tror aldrig jag blivit då glad för regn som jag blev igår. Vi släppte som sagt ut hästarna på bete igår och planen är att de ska stå där i 2 veckor. Men hälften var helt söndertorkat så om de kan stå där så länge som två veckor är högst oklart. Kanske regnet kan rädda upp det? Men mest orolig har jag varit för det nysådda och tänk, så fort regnet kom så börjar det grönska 🙏 (null)

(null)
Ja ni ser hur torrt det är 😢 För en vecka sedan var det helt grönt. Längre in på betet är det tack och lov mycket bättre. 

Hur ska skördarna bli i år? Jag har en massa hö och hösilage kvar så jag klarar mig på en mindre skörd. Men med tanke på hur höbristen varit i vinter tror jag inte att det är så många som kunnat spara en massa som jag gjort. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress