7 juli 2018

SEMESETER

Gården Häst

Nu har jag gått på 4 veckors semester. Så skönt! Vi slutade extra tidigt igår då vi hade föräldragrupp, sedan åt vi god lunch, handlade mat och däckade sedan hemma på altanen... 
 
I torsdags hade vi ut en från återförsäljare från NIBE hos oss för att diskutera jordvärme. Det var värdefullt att prata igenom allt med en kunnig person utifrån våra förutsättningar och behov. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss utan vi fick stryka några saker på önskelistan, såsom att koppla in stall och garage på samma system tyvärr. Men det var mycket som blev bättre än vi tänkt också. Vi trodde att vi var tvungna att ha pumpen i andra huset på gården, där vi har vedpannan, men det behövdes inte så det kändes ju väldigt bra :) Nu inväntar vi en offert så får vi se den glada överaskningen ;) 
 
I förmiddags kom Agnes och red Classe åt mig. Han såg superfin ut idag så det var roligt att se :D Ida ska rida honom imorgon så jag har värsta lugna veckan. Men jag slog mig lite när C nästan gick omkull i torsdags när vi red så jag känner mig ganska nöjd med att hålla mig från sadeln några dagar faktiskt. På måndag hoppas jag att jag kan rida igen. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress