Igår kom vi hem från vår minisemester. Och här var det lika varmt som överallt annars, men inne i huset var det åtminstone drägligt. 

Medan vi varit borta har pappa lagt in vårrumsmattan i tvättstugan. Det blev så bra och jag är SÅ nöjd med valet av matta. Nu väntar vi bara på att pärlsponten ska komma så att vi kan fortsätta där inne. Inredningen från IKEA kom medan vi var borta också så det närmar sig ett slut där inne 😁
(null)

(null)

Idag har vi fixardag hemma. Jag har städat altanen och klippt gräset (är sällan jag får göra det för jag klipper lite för krokigt tydligen..). Henke skrapar det sista på huset och så håller vi på att avfrosta frysen. Jag startade dagen tidigt på hästryggen och idag var det faktiskt riktigt behagligt och man flöt inte bort helt i värmen. Agnes har varit snäll och ridit C medan jag varit borta och äntligen börjar hans mage dra ihop sig 😊 Imorgon ska hon hoppa honom. Blir sista hoppasset innan hon och Malte flyttar tillbaka till Ramsele på torsdag. Sedan blir det löshoppning/hoppning på lina fram tills att jag kan hoppa igen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress