(null)

Idag är det två månader till BF, vilket känns som en evighet. Jag börjar bli tung nu, har svårare att röra mig och får kliva upp flera ggr per natt för att kissa. Att det ska fortsätta i två månader till känns ju sådär faktiskt... Jag får ju restless legs på kvällarna och har börjat ta magnesium för det och jag tycker att det hjälper 😊

Igår tog jag bort beteshagen på udden och där kan vi snacka torka, det var inte många gröna strån där inte. Hur den här torkan kommer påverka framtiden vill jag inte tänka på :/ Men vi är inte värst drabbade. Nu när vi varit neröver så finns områden som är betydlig torrare, där allt är gult, björkarna gulnat, där man får stödutfodra djur redan på betet och för att inte tala om alla bränder som härjar. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress