Pjuh. Efter att fönstret kommit på plats så började vi riva ordentligt i tvättstugan. Och se, väggarna (ena iaf) var inte så pjåkiga. Jag som funderat på pärlspont! 
 
Känns så himla skönt att få detta gjort. Vissa saker var fan inte nice alltså. När gamla toastolen skulle ut visste jag inte vart jag skulle ta vägen, så vidrig! Att vi inte blivit sjuka där inne 😂 Tur att duschkabinen rykte för två år sedan för den var det inte roligt under. Hade nog inte pallat både det och toastolen på en och samma dag. 
 
När vi rivit klart, fylllde vi allt rivmaterial i släpvagnen och passade på att få bort lite annat skräp till ÅVCn. Sen har jag varit ute med Classe. Han fick magen tejpad idag för att öva på hållningen och för att göra det lite extra jobbigt för honom så tog vi en plumsrunda i skogen också. Han är jättepigg just nu och traskade på riktigt bra. Hade sådan tur att ena benskyddet for av precis vid några bänkar så att jag kunde kliva av, sätta på det igen och sedan kliva upp igen. Har lite för stor häst och för korta ben för att kunna ta mig upp utan hjälpmedel. Såg dock när jag kom hem att en söm gått sönder på benskydden, mina favvisar :( Kom sedan på att det var de första benskydden jag köpte till Classe så de har ändå häng med i 9 år, och det är inte så dåligt! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress