Tanken var att stänga bloggen eftersom jag kände att jag inte tyckte det var roligt längre. Jag har inte orkat fota med systemkameran på flera flera månader och jag tycker att mobilbilder inte är någon större hit och utan bra bildmaterial har det känt trist. Men jag ska ge det här ett försök igen. Det kanske blir roligare nu när vi har en ny dator också :) Jag har inte kommit överens med Henkes dator så bra så nu har vi införskaffat vår första MacBook :D Allt känns just nu helknasigt men jag tror att vi kommer att hitta knapparna. Men det är en stor omställning när man är van PC. 
 
 
Ikväll har iaf hovslagaren varit här. Classe fick på sig efterlängtade snösulor och Donna tog av sig skorna helt eftersom hon ska vila en skoperiod, men jag ska berätta mer sedan om hur hästarna varit den senaste månaden. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress