30 juni 2017

Nu är hon hemma

Häst

Transportören var punktlig och vi kom i princip samtidigt till där vi skulle lasta om Donna. Hon var lite tveksam till att lämna bussen hon stod i men efter en liten knuff i rätt riktigt gick hon in i mitt släp. Hela vägen hem stod hon som ett ljus och tuggade hö. Mashen som jag tagit med var hon inte så inte intresserad av tyvärr, vilket gjorde mig lite nervös eftersom man inte har ngn koll på hur mycket vätska hon fått i sig under resan och det var så varmt.  


Men när vi kom hem drack hon bra ur vattenkoppen så då blev jag lugn :) Vi gick en kort sväng så hon fick reka efter den långa resan och sen stod vi bara inne i boxen och umgicks :) 

Hon låg och sov när jag skulle ta ut dem imorse så hon verkar ha kommit till ro (eller så var hon helt slut efter resan ;)). 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress