26 januari 2018

Ändrade planer

Häst

 
Planen med hästarna har ändrats en del. Jag har bestämt mig för att sälja Donna och hon är ute på annons. Det är väldigt många som har hört av sig och första provridningen blir redan nästa vecka. Jag hade gärna ridit igång henne lite mer efter vintervilan både för hennes skull och för de som ska prova henne, men samtidigt vill jag bara få detta överstökat. Det känns både som ett bra och ett jobbigt beslut, men mest bra faktiskt. Donna är en fantastiskt fin häst, och som jag sagt tidigare, den roligaste häst jag någonsin ridit. Men just nu spelar det ingen roll.
 
Nu får vi se vad som händer med Classe. Jag köpte ju Donna mest för att ha en reserv för Classe då jag aldrig trodde han skulle bli helt bra och för att han är en sådan olycksfågel. Men sedan jag köpte Donna har han inte haft så mycket som en tappsko :P Han är kanonfin just nu så jag hoppas det håller i sig! Classe får sin vintervila nu de närmsta två veckorna så jag kan fokusera på Donna och försäljningen av henne. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress