Det förmedlas inte så mycket positiv energi här just nu men jag ska försöka gaska upp! Men nu är mitt liv en känslomässig berg- och dalbana med allt som händer. Men som sagt, jag ska försöka fokusera på det positiva :)
 
I helgen har vi i alla fall börjat stängsla om hagarna med nya elband. Det är inte så länge sedan vi gjorde hagarna men polarbanden som jag då köpte var verkligen inte hållbara. Ngr säsonger med en shettis och metalltrådarna där i var avslitna. Nu har jag köpt 4 cm band som jag hade förut och slitstyrkan är mycket bättre i metalltrådarna så jag hoppas detta håller bättre. Det här med stängsling är verkligen inte lätt vill jag lova. Jag är så bortskämd med att mina hästar alltid haft sådan respekt för tråden att även fast strömmen inte varit helt hundra så har de ändå aldrig provat tråden och därför hållit sig inne.
 
I slutet av februari har vi bokat in en helg i Stockholm hos syrran. Det ska bli roligt att träffa Elsa igen. Hon växer så det knakar och det känns som att man missar så mycket när man ses så sällan :/
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress