22 december 2017

Provar något nytt

Häst

(null)

(null)

Jag är som bekant jättenöjd med Horsewares täcken. Men på Donna sitter inte Rambotäckena så bra tyvärr. De blir för stora i bogen på henne så när det regnar/är blötsnö rinner väldigt mycket ned på hennes bog. Därför har jag köpt ett 100 grams täcke från Bucas till henne. Det är Bucas-premiär för mig och passformen verkar passa henne väldigt bra. Men Classe som är mycket bredare om bogen skulle det nog inte passa. Nu köpte jag ett Freedom som är att likna med Amigo om jag förstått det hela rätt så jag har inga större förväntningar på slitstyrkan, men då Donna är en ordentlig dam som inte sliter i sina täcken som Classe gör tror jag att det kommer gå bra. Det viktigaste är att det håller vätan borta :) 

Jag jobbade bara halvdag idag så nu ska jag och C ut och backträna i galopp :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress