2 december 2017

Julklappar

Allmänt

(null)
Ikväll har jag slagit in de första julklapparna och beställt den sista så nu kan lugnet infinna sig ;) Så länge allt hinner komma såklart... Jag köpte alla julklappar förutom en på nätet i år. Så skönt att slippa trängas i affärer, utan man kan sitta lugnt hemma och välja och vraka. 
(null)
Nästan allt juligt har kommit fram här hemma. Eller jag tar fram mindre och mindre varje år för jag vill att det ska se lite mer clean ut. Men lite rött ska det vara och mina filttomtar är alltid välkomna, men det är mycket som får stanna kvar i jullådan. 
(null)
Vi skulle behövt köpa en ny soffa då det är svårt att ta hem folk och hänga i soffan, man ryms bäst två, men det går tre i soffan. Vi har plats för en större, men det är mycket pengar och eftersom katterna gillar att klösa på möblerna, drar man sig för att köpa nya. 
 
Well, det vart lite hött om blött det här. Hoppas ni får en fin kväll. Jag ska titta på serier med ett break för att ta in hästarna där vid kl 21. Henke har jour så jag är homealone med katterna :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress