5 augusti 2017

Min lördag

Allmänt

Dagen började med tidig frukost tillsammans med Henke för han skulle iväg på tävling. Vid sju gick jag ut till stallet och tog ut hästarna, mockade, skurade ur boxarna osv, red båda två och vid halv tolv var jag klar där. Då kom mamma förbi och vi åkte till graven och satte blommor hos mormor och morfar för morfar fyller år idag, vi fikade på Kronan och handlade några uteblommor. Nu har jag varit ute i trädgården och planterat några jordgubbsrevor, planterat de nya blommorna och städat lite i växthuset. Sedan smörjde jag upp alla grejer som jag använt när jag red och packade för imorgon då jag och Donna ska åka iväg och hoppa. Nu står chill på schemat i några timmar tills middag hos mamma och pappa. En dag i min smak! 
 
Red Donna ute själv en sväng idag föresten, hon var duktig. Men hon är så rolig, bilar och traktorer bryr hon sig inte alls om, men blommor ska ni veta, det är farliga grejer det ;) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress