27 april 2017

Hemmafix

Allmänt

Den här tiden på året börjar man alltid bli taggad för projekt här hemma. Hade man haft obegränsat med resurser hade jag haft en lååång lista med grejer att fixa men nu är det inte så, så då får man ta lite pö om pö. 
 
I vår/sommar ska vi äntligen fixa en grusgång till bron, vi ska få hem några gruslass till baksidan stallet, måla en sida av huset, glasa in en sida av altanen och bygga igen vid nocken på altanen. Vi har även köpt fasadbelysning som ska på plats. Det bästa är att vi har köpt det mesta redan så vi är redo att köra igång så fort vädret tillåter :D 
 
Ikväll red jag Classe och han är pigg och fin. Han blir lite för på ibland men jag låter honom hållas för jag vill inte ställa så mycket krav på honom. Igår ringde jag veterinären och bokade koll hos equiterapeuten och vaccinering i slutet av maj. 
 
Sen så har vi betalt sista delen av utlandsresan ikväll och fatta, det är bara 49 dagar tills vi åker. Shit vad härligt det ska bli! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress