26 september 2016

Måndag

Allmänt

Godmorgon! Den här helgen har gått fort men den har varit himla bra. I fredags åkte jag och pappa till Ö-vik och provkörde några bilar. Den jag tänkt köpa kändes inte helt 100 så därför åkte vi till en annan firma och provade några likadana till. Har lite att fundera på, det är mycket pengar och då ska allt kännas helt rätt! Men jag har ingen panik med en ny bil så jag kan invänta tills den perfekta dyker upp :) 
 
I lördags hade vi årets sista hopptävling på ridklubben och även sista tävlingen för mig som tävlingsansvarig. Ska för tusonde gången dra ned på ideellt arbete ;) Haha får se hur det går denna gång... På kvällen firade vi min vän Jossan som fyllt trettio och det blev en sen och rolig kväll. 
 
Igår mådde man väl mer eller mindre som man förtjänade, vi jobbade på lite smått här hemma men hann ta det ganska lugnt också. Jag och C följde med Linn och Fedra på en skrittur i skogen, kanonmysigt och jag som inte suttit i sadeln på två veckor kände mig ganska ringrostig. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress