24 oktober 2016

Måndagmorgon

Allmänt

Väckarklockan ringde kl 3:45 (zzz) imorse för jag följer Henke till Umeå och NUS idag. Han ska operera sin axel och jag skjutsar hem honom. Sen tänkte jag passa på att göra lite ärenden också medan jag väntar på att han opereras men nu sitter jag bara och väntar på att affärerna ska öppna. Tänk om alla affärer var som Jula och öppnade kl 7 :P

Helgen har varit bra. Fredag-lördag var vi i Strömsund och på dop. Sen har det varit gårdsfix och jag har passat på att ta hjälp av Henke att bära bort saker eftersom han inte får använda armen nu på ngr veckor.

Sen har våran tvättmaskin pajat :(. Svindrygt för nu har vi världens tvättberg, men förhoppningsvis kommer den nya maskinen i veckan. Jag var först lite bitter över att den gick sönder men sen när vi insåg att den var nästan 20 bast så hade den faktiskt all rätt att ge upp ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress