Har ni en bra påskhelg? Vi har startat våran på vedbacken. Högen minskade marginellt under dagen och vi har ganska roligt åt att vi tagit hem tre travar ved, var lite sura över att vi inte fick hem de fyra vi ville ha och tyckte vi fått lite och nu verkligen fattar hur mycket ved vi egentligen har när alla grannar kommer med en trave. Haha, vi kommer få stå på vedbacken till dödagar. Men jag ser det ändå som positivt att vi då nästa år kanske inte alls behöver hålla på så mycket. 
 
C och jag var i eftermiddag ut på en lugn barbacka tur efter att igår fortsatt med öppnorna i galopp ute. Han fattar grejen nu och jag börjar få in lite bättre känsla för det så vi arbetade inte så länge. Han kändes väldigt fin :) 
 
På söndag ska vi hoppa för Agnes igen, vi ska hoppa bana och beroende på känslan kommer jag åka iväg på en klubbis i april. Drar mig för de lokala tävlingarna där det oftast är så rörigt på framridning och framhoppningarna, på klubbisarna är det mer chill. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress