Det är mycket att tänka på och många beslut som ska tas i det kommande projektet. Vill ha en tydlig plan och veta exakt vad jag vill ha innan vi drar igång. Det blir såklart en massa justeringar efter vägen men jag blir lugnare om jag kan se framför mig hur det kommer bli. 
 
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att fyllnden i boxinredningen ska vara brun plastplank. Många har grått men jag tycker det ser så kallt ut så jag vill ha varmare färger. Det ska vara hemtrevligt i mitt stall ;) Har varit lite orolig för att det ska bli mörkt men eftersom allt annat kommer vara vitt, det blir mer ljusinsläpp och högre i tak sedan tror jag att det inte blir det. Med plast i stället för trä blir boxarna enklare att hålla rena och min önskan är att hästarna ger fan i att bita på inredningen. 
 
Har fått in en offert på boxinredningen nu. Ska invänta de andra innan jag bestämmer mig men det prisförslag jag fick kändes helt OK. 
Anonym

Det kommer bli fint med brunt😀det ger ett varmare intryck och har du ljust allt de andra som du säger så kommer det bli jättefint! /Marlene 👍

Svar: Ja jag hoppas det :D
Sofia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress