Passet igår kändes riktigt bra. Jag red igenom programmet en gång, såg svårigheterna och tränade på dem. Här var det diagonalen som man kommer in i galopp, man ska göra avbrott innan X och passera X i trav och sen fatta ny galopp som var en utav klurigheterna. I avbrottet blev han lång och trulig men efter att jag skärpte till mig och använde sätet mer och höll honom kvar med mjukt stöd i tygeln ordnade det upp sig :) I övrigt kändes det riktigt bra, halterna blir bättre, ökningarna känns bra och nu lite mer takmässiga. Ska bli spännande att få en bedömning på oss imorgon :) 
 
Glad i hågen åkte vi hemåt men bara efter några km börjar förglödningslampan på bilen blinka, det låter konstigt när vi gasar och tillslut lägger turbon av helt :( Förhoppningsvis är det inte turbon som är trasig utan ett läckage i en slang bara. Men det känns ändå så himla surt. Jag älskar min bil, den är kanon att dra med och är helt underbar på alla sätt och vis och så händer det här. Två dagar innan tävling, Henke är iväg på träningsläger med crossen så vi hade som ingen backup heller. Men vi lyckades iaf få tag i en bil som Henke kunde ta ned till Ånge så jag kan ta hans bil imorgon. Classe åker nämligen inte om inte han får åka bakom en ordentlig dragbil ;) 
 
Så vi får se vad som händer med min bil här framöver. Den har gjort mig väldigt besviken iaf 😢
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress