21 oktober 2015

Onsdag

Allmänt Häst

Godmorgon på er! Tycker det blir jobbigare och jobbigare varje morgon att kliva upp ju mörkare det blir. Har börjat kliva upp en halvtimme senare än vanligt för jag orkar verkligen inte.. Sen att vi blir snuvade på att klockan ska ställas om i helgen eftersom vi är i Kina känns ju trist. Annars hade man ju tjänat en timme där :P
 
Ikväll ska C få gå ett pass på banan. Tanken var att Ida ska prova rida honom om hon känner samma sak som jag, att han tar så olika mycket stöd eller om det är mig det sitter i. Sen så hörde jag för några dagar sedan hur han smaskade när han åt hö, något han aldrig brukar göra, så det är dags att kolla upp tänderna på honom också. Men allt sånt där skjuter jag upp tills vi kommit hem igen. Nu är alla fokus på att vi ska bort.
 
Nu när jag vet att C ska stå i 9 dagar blir jag så omotiverad till ridning. Det känns som att jag inte håller igång honom för nånting och att han lika gärna kunnat vila. Vilket såklart inte stämmer. Han måste få gå bla för vi har en liten kagge som han skulle behova förminska lite :P
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress