5 augusti 2015

Besiktning

Allmänt

 
Det är alltid lite nervöst innan man ska besikta varesig det är bilen eller släpet. Jag tycker ju att jag försöker sköta om mina grejer på bästa sätt men man kan ju egentligen för lite. Men släpet gick i alla fall igenom besiktningen galant och jag berättade för han som besiktade släpet att det ska säljas och att han gärna fick kolla lite extra på golv och bjälkar (standardfrågan från alla intresserade). Allt såg bra ut och han sa att om han hade haft häst skulle han ha köpt det ;) Haha!  Men men det är några intresserade som inväntat besiktningen så får se vad som händer. Mitt nya släp kommer v.38 eller v.39 :D
 
Nu ska jag ut och mysa med C i hagen och muta honom med morötter så han kommer sakna mig lite extra medan jag är borta ;)
Sanna

Så fin bild :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress