Kvällen igår bestod av flytt, flyttstäd och att bära en massa tunga saker upp och ner, upp och ner. Det kändes i kroppen när man la sig i sängen måste jag säga.. Men nu är Henkes lägenhet tom och urstädad, ska besiktigas idag och håller tummarna på att den går igenom. Var lite småmeckigt att städa när vi inte hade så många lampor kvar därinne..
 
Har börjat fundera på att åka ned till Stockholm lagom till Sweden International Horse Show mest för att jag är så sugen på att gå på mässan, men också för att gå på något pass av "showen". Verkar som att jag kan lyckas få med mig syrran dit så det hade varit trevligt :) Måste lusläsa programmet nu för att bestämma vilket pass man ska gå på, En heldag som jag och Jessica hade för några år sedan blev alldeles för mycket av det goda...
syster

Ta ett roligt pass! Bestäm dig bara inte för dressyr, för då somnar jag nog bara :P

Svar: Nädå blir ngt med lite mer fart och fläkt :)
Sofia Sparrfeldt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress