28 september 2014

Söndag

Allmänt

 
Imorgon drar en ny vecka igång och snart är det oktober. Jag har sagt det förut men säger det igen. Vad tiden går fort! Hinner knappt med. Jag har i alla fall haft en skön dag där större delen tillbringades i stallet med Ida, är så roligt de dagar vi kan hänga i stallet tillsammans :) Vi longerade hästarna och C fick ha pessoaselen. Tycker att han inte riktigt satt under sig på sistone i galoppen men han trampar på bra i både skritt och trav. Spände om selen och när jag fick upp huvudet på honom kom bakkärran igång som ett brev på posten. Roligt att man kan lösa något själv för en gångs skull ;)
 
Har sedan suttit med mitt ex-jobb, som går riktigt trögt, men ändock framåt. Jag håller tummarna att jag kan hålla uppe motivationen resten av kvällen för i veckan ska jag hjälpa Henke med det sista med flytten och sedan är det träningar och en massa annat, så jag tror inte att jag kommer hinna plugga så mycket kvällstid.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress